REKLAMAČNÝ PORIADOK

Reklamácie a vrátenie
Zásielka nie je v poriadku alebo ste omylom nakúpili iný tovar ako potrebujete? Nič sa nedeje, všetko sa dá vyriešiť.
Zásielka je poškodená
Až vám prepravca predá do rúk balíček, starostlivo ho skontrolujte – balíček, nie prepravcu. Pokiaľ objavíte akékoľvek poškodenie, nepreberajte ho.
Balíček vyzeral v poriadku, ale tovar je napriek tomu rozbitý?
Ak zistíte poškodenie až po prijatí zásielky, informujte nás o tom bezodkladne na telefónnom čísle +421 902 030 347 alebo e-mailom na reklamacie@demont.sk – uveďte číslo zásielky a pripojte fotky poškodeného tovaru spolu s celou zásielkou. Na fotkách im to nemusí nijak výrazne svedčať, iba potrebujeme vedieť, čo sa stalo. Na ďalšom postupe sa dohodneme, rozhodne vám buď obratom pošleme nový tovar alebo vrátime peniaze.
Tovar nebol dodaný kompletný
Urobili sme chybičku a niečo chýba? Okamžite to napravíme! Len nám dajte do 3 pracovných dní vedieť na telefónne číslo +421 902 030 347 alebo e-mailom na reklamacie@demont.sk a my vám chýbajúci tovar hneď pošleme.
Produkty vám nevyhovujú
Nevadí! V tomto aj v akomkoľvek inom prípade, keď s doručenou zásielkou alebo jej časťou nieste spokojní, stačí do 30 dní poslať tovar späť.
Informujte nás telefonicky na +421 902 030 347 alebo emailom na reklamacie@demont.sk, potom tovar zabaľte a zašlite na adresu:
Marek Tonka – Tropicol
Čankov 205
934 01 Levice
Zaplatenú čiastku vám vrátime späť na váš účet.
Pokiaľ si s reklamáciou a vrátením tovaru neviete rady, zavolajte Tomášovi, ktorý vám rád poradí. Telefón je +421 902 030 347 a zastihnete ho každý pracovný deň od 8:00 do 18:00.